FREDAG 25/1

Helg & fint häng.
Idag är det fredag och äntligen helg!
Idag har jag mest bara varit i skolan och haft det najs, hade lång rast så gick ner i byn med fina vänner och handlade en massa godis på gunnarsson, netto och lite winerbröd hos bagaren som är för rolig!
På netto träffade man boysen från klassen, riktigt coola killar ska ni veta.
Slutade även halv 2 för vår klass är bäst så det var riktigt skönt efter en jobbig vecka.
När jag kom hem satte jag mig framför datan för att göra min bokredovisning men jag kom inte så långt eftersom facebook kallade på mig.. Jag har dock tagit orken och ändrat designen på bloggen!
Snart ska jag nog träffa Hilda och Tilda för vi ska ha det lite mysigt ikväll, det blir tillexempel att titta på den nya filmen Ego här nere i Svalöv och sen kanske äta på Kockens eller liknande. Sedan går vi hem till Hilda och fortsätter mysa där med övernattning och godis och en massa prat och skratt!
Känns som en lyckad dag och kväll!
Ska verkligen inte tråka ut er mer men ni får ha det bäst och sen kanske det kommer en frågestund eller något sådant, puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0