-

FRÅGESTUND

Kör på en frågestund nu!
Jag kände att det var längesedan och tyckte att det var dags nu.
Passa på att fråga allt mellan himmel och jord som ni vill veta om mig.
Äckliga och onödiga kommentarer svarar jag dock inte på.
Fråga på tills jag säger stopp!
 
 
 
 

R.I.P

27/11-42 - 21/5-12

Idag skulle du äntligen bli 70 år men inte ens det hann du.
Allt gick så snabbt så jag visste inte hur jag skulle ta det egentligen
men jag tog det hårt, att det bara kunde hända så där..
Jag saknar dig för mycket och tyvärr kan vi inte få tillbaka dig.
Du finns nu upp där uppe och skiner som en stjäna på himmlen.
Idag är det även mer än 6 månader sedan då du lämnade vår planet.
Om man bara kunde få sin önskan om att få dig tillbaka sann!

 

ÖGONGODIS!


☞ helgen ☜


love u


BÄSTA


♡ 154 ♡


CUP NEXT!


Mysigt plugg.. ✓

Värme kudde, nässprej, iPad, läxor, musik, sms, tårar, skratt..




Veckans otur

Måndags : slog in armbågen hur hårt som helst i skåpet för att jag blev killad..
Tisdags : jag fyllde år och jag blev gäddbullad i håret..
Onsdags / idag : jag sydde mig i fingret och jag var hos tandläkaren..
En så länge har denna veckan varit helt underbar!
Usch, fy..
Tycker att det är lite synd om mig och jag tror faktiskt att Gud har något emot mig just nu fast jag vet inte vad..


Min födelsedag 6/11

Idag fyller jag 13 år och det firas med lite släkt, familj och finfina bästavänner!
En helt underbar dag har det varit och kommer fortsätta så!
Dock har man fått en massa gräddbullar i både ansikte och i sitt hår menmen..
En massa presenter från underbart folk, hihihi..
Snart kommer gäster och sen blir det mer presenter och glada skratt!
Ni får ha det bäst för det ska jag!


on the way to paradise


FUCK..

Klantig och dum som jag är så har jag ansträngt mitt knä för mycket idag och jag har jätteont så jag vet inte vad jag ska göra eller ta vägen..
Påvägen upp från trappan till mitt rum så trampar jag fel och det känns som om att knäet flyttar på sig men som tur inte gör det! Hatar mitt liv just nu, vet inte vad jag ska göra..
Imorgon är det träning och jag vet inte om det blir något för min del, fast jag saknar verkligen träningen nu!
Har inte tränat på 2 gånger och det känns hemskt!
Men får se hur det känns imorgon för jag har fått kramper i mitt knä nu i 3 dagar och det suger..
Om det inte fixar sig så får jag nog ta en paus från all sport eller så fast det vill jag inte för det är sporten som gör mig glad och gör så att jag mår bra.
 
Tack för att jag fick skriva av mig lite..
 
 

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!