-

BEKÄNNELSER #6

Jag lärde känna nytt folk nästan varje dag för cirka 1,5 år sedan men idag pratar jag knappt med någon av dem. 
Jag vill ta tillbaka en massa fina kontakter som jag hade med underbara människor. 
Är livrädd för humlor och getingar. 
Folk säger att jag alltid är positiv och sprider glädje medan jag tycker tvärtom. 
Hesa killar är mums. 
En lärare sa till mig att jag borde satsa på att bli skådespelerska eftersom jag visar mina känslor så tydligt.
Det är ett mirakel om jag kan klara av en hel dag utan att prata om mina problem och inte tänka negativt.
Jag har slutat på fotboll och jag ska kanske satsa på handboll istället. 
Jag uttrycker oftast mina känslor på min tumblr.
 

Inbrott på bloggen

Cha cha bloggen Johanna här, farligt att lämna sin telefon hos mig. Det är då sånt här händer. Vi sitter i alla fall på Ip och kollar på pojkarna, det står 2-1 till Svalöv. Olivia är och handlar godis med sin pojkvän, hon kommer bli tjockis i sitt andra liv, jag lovar. Nä bara skoja bebo! :* Ha en fin dag, PUSSHAJ!


#dryghaul


Grillar marshmallows i min ensamhet.


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!