-

~


Överraskning 31/10

Åkte in till Landskrona innan idag och gick runt i hela Landskrona och till slut hittade vi till nightcup och sedan tog vi tåget in till Lund där vi hade en överraskning till Hilda så på hela tågresan och rundan i Lund fick hon ha ögonbindel och hörlurar på sig, haha..
Nu vet vi iallafall att hon litar på oss!
Runt 20 i 4 började bion och vi kollade på 'Möhippan' den var faktiskt bra fast några fjortisar kastade popcorn på mig så..
Men efter bion så åkte vi hem och nu är jag hemma!
Detta var en finfin dag bort sätt från en massa annat..


apors kärlek


mys <3

Känns som att detta behövs nu när denna dagen bara har varit hemskt..


Finstorp 21/10





plugghestar

animator

Ska försöka sova bort smärta, godnatt alla!

Har äckligt ont i mitt knä och känns som det ska hoppa urled (igen) när jag går så det blir nog tyvärr ingen idrott för mig imorgon..
Skoldagen idag har ju bara varit för jobbig också men man får väl hoppas på att det blir bättre imorgon!


E-house with friends


@ träning / kickboxning


VILKEN LISTA FÖREDRAR DU?

Jag hade tänkt att börja med en traditionell blogglista, då man följer en punkt för varje dag som både kan va kul för er att läsa och för mig som bloggar får lättare att hålla igång bloggen på ett bra sätt!
Jag har hittat 2 stycken olika listor och tänkte att ni läsare får välja vilken jag ska börja med. Vilken verkar roligast och mest intressant?
Kommentera nummret på den listan just du vill se i min blogg dom närmsta dagarna!

FÖRSTA LISTAN.
Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Mina drömmar.
Dag 4 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 5 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 6 – En bild på mig och min bästa vän.
Dag 7 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 8 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 9 – En bild på ett ställe jag varit på. Dag 10 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 11 – Någonting jag ångrar.
Dag 12 – Vad jag åt idag.
Dag 13 – Min favoritfilm.
Dag 14 – En låt som får mig att gråta.

ANDRA LISTAN.
Dag 01 Presentera dig
Dag 02 – Din dröm kille
Dag 03 – Dina internet sidor du är inne på 24/7
Dag 04 – Din största önskan
Dag 05 – Någon du aldrig glömmer
Dag 06 – Din bästa vän
Dag 07 – En favorit
Dag 08 – Någon du älskar
Dag 09 – Någon du saknar
Dag 10 – Vad du hade på dig
Dag 11 – Din dag
Dag 12 – En person du upplevde något nytt med
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Din första kyss
Dag 15 – Något du ångrar
Dag 16 – Dina rädslor
Dag 17 – Din favorit plats
Dag 18 – Dina svårigheter
Dag 19 – Ett favorit minne
Dag 20 – En resa
Dag 21 – Något som gör dig glad
Dag 22 – Din framtid
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Din dag
Dag 25 – Något som gör mig ledsen
Dag 26 – Någon du uppskattar
Dag 27 – Din åsikt om kärlek
Dag 28 – Din barndom
Dag 29 – Den här månaden
Dag 30 – Något du vill ändra på


just nu..

Pluggar...............
Något av det värsta jag vet är verkligen prov och läxor.. herre min jesus!
Just nu är det precis gränsen på att mitt huvud ska sprängas i små bitar, jag blandar ofta ihop
tyska och engelska och imorgon har jag tyskprov och sedan har jag engelskläxa..
satsar på att komma ihåg allt, vi hörs någon annan gång då mitt huvud inte håller på att sprängas!

#shitilove


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!