-

Pretty Little Liars ♡


Jag bara älskar min bestisfestis!


Malmö 28/3

Åkte in till Malmö idag med min syster och hennes pojkvän och tittade på inspelningen av Robins.

Detta var verkligen riktigt roligt och något jag måste göra om!
Så detta är då något jag rekomenderar er att göra om ni har så torr och dålig humor som jag har.
Denna inspelningen visas på lördag och jag tycker faktiskt att ni borde kolla då för jag eller mitt skratt kommer kanske att vara med!
hihi, nej men tjadå!

 


WORKOUT INSPIRATION

Nu ska jag äntligen ta tag i mitt liv och min hälsa.
Jag känner att jag har blivit hemskt lat så nu ska jag verkligen skärpa mig och jag börjar redan ikväll!
Ska sluta äta en massa onyttigt om det verkligen inte är nödvändigt, ut och springa minst 2 gånger i veckan osv.
Önska mig lycka till..

BESKÄNNELSER #3

Jag hör väldigt dåligt eftersom jag har skadat mitt högra öra.
Om jag inte mår bra så måste jag prata om det annars trycker jag ner mig själv och mår bara sämre.
Lyder mamma och pappa allt för mycket.
Är rädd för ungefär allt.
Älskar melon.
Saknar en massa personer som man inte har någon kontakt med längre.
Jag skulle kunna leva på bara frukter, kycklingssallad och ramlösa.
Vill tillbaka till Tunisien och bli så enormt smal och brun.

Kärlek❤


Inlägg från Viggeboii

2 veckor idag älskling! Du ska bara veta hur mycket jag älskar dig! Du är så bra så det inte finns!❤


Bästa starten på lovet!

Igår efter skolan så åkte jag hem till älskling och sedan sov jag där till idag.
Idag har jag kollat på Victors match och jag kom precis hem nästan men ikväll tror jag att jag, Hilda och Tilda skulle hitta på något men jag är inte helt säker.
Tänkte ta och sätta på ett avsnitt pll mest för att det var ett tag sedan nu!
Ha det gottans så hörs vi antagligen ikväll.


Mina fina vänner!


1 'enormt bra' vecka ♡


Lördag 16/3

Försvinner bort från jorden resten av dagen.

Som sagt så stänger jag inne mig själv resten av kvällen och tänker igenom en massa tankar som snurrar runt just nu i mitt huvud och bara har en myskväll med familjen och mig själv.
Innan idag så spelade jag match mot Röstånga och det blev 0-0..
Andra halvleken så skadade jag mitt knä igen och därför sitter jag just nu på mitt rum med en värmekudde runt knäet.
Efter matchen så följde Victor med mig hem och sen har vi bara tagit det lugnt och haft det allmänt bäst!
Men nu ska jag fortsätta och titta på PLL och sen ska jag inte göra så mycket mer i helgen och ikväll.
hejdå gott folk.

soulmate ♡


drygaste inlägget på länge.


Hemkunskap


Varmchoklad är gott.


"mainstream"

http://ask.fm/olivianilsson
http://ask.fm/olivianilsson
http://ask.fm/olivianilsson
http://ask.fm/olivianilsson


mys ♡


Svar på frågestunden

Söta och så!


Ny telefon, IPhone 6!


Normal skoldag!


GRATTIS MAMMA ♡


FRÅGESTUND

 
Allt har gått neråt och stannat där.

Jag har verkligen inte uppdaterat bloggen på typ åratal känns det som..
Så nu för att ungefär starta om så kör jag på en frågestund!
Jag hoppas att någon liten söt männsika där ute vill veta något extra mycket om mig och får nu då chansen att fråga vad den än vill.
Nu kör vi så fråga allt ni vill veta och detta är chansen ni verkligen får veta det mesta om mig!
puss.

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!