SPORTLOV

Äntligen lov.

Det känns riktigt härligt med lite ledighet från skolan och alla läxor nu.
Dock är och ska alla mina fina vänner iväg under lovet så jag är lite smått ensam men jag kan kanske klara mig..
På mitt lov ska jag mest bara umgås med min fina familj och ut och springa!
Jag känner att ut och springa börjar bli ett måste för mig så nu ska jag skärpa mig och göra det!
Har även lite saker jag måste göra nu till skolan eftersom jag är så hemskt dålig i skolan.
Kom precis på att jag glömde min äckliga mattebok i skolan..
Har precis hoppat i myskläder och tänkt mysa ner mig i min säng och titta på lite gamla disney filmer medan jag äter lite toffifee som jag fick av min kära moder som alla hjärtans dags present.
Så nu önskar jag er alla ett bra sportlov och ha det grymt roligt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0