SÖNDAG 17/2

Lycklig liten flicka!

Vaknade i morse och tänkte direkt på att jag verkligen vill ha ett par nya och snygga skor.
Tog och googlade en massa och tillslut hittade jag ett par Supras som jag så gärna ville ha, hittade äntligen min storlek och gick ner till mamma och frågade om jag inte kunde få köpa dem?
Och jodå, nu är mina vackra och underbara skor på väg hem till mig och jag är så glad!
Tror dock att dem kommer vara hemskt mycket för stora för mig men vad gör det?
JAG SKA HA DEM!
Iallafall så resten av dagen kommer jag inte hitta på någonting, ta det lungt och göra min engelskuppsatts som jag inte är helt klar med.
Ska även prata med min mentor eftersom jag glömde min mattebok i skolan så jag får antagligen gå i skolan på lovet och plugga en massa!
Men dock så har jag absolut inget emot det eftersom jag ska inte göra något och alla mina vänner är borta och jag tycker inte om att ligga efter..
Men nu ska jag ta tag i allt så ni får ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0