SCHOOL

 lite fina bilder från skolan idag. 
I skolan så låste mina kära och älskade vänner min telefon i 60 minuter och sen på idrotten så hade vi dans och vi var hur söta och duktiga som helst i min grupp!
Dock så när jag kom hem så blev jag utelåst men till slut skickade gud ner ett par nycklar till hungriga och frusna mig.
Just nu borde jag sitta pch plugga med det kommer alltid något ivägen.. 
Imorgon har jag ett prov i so och jag kan typ ingenting vilket bara gör saken värre! 
Måste ta och skärpa mig så nu ska jag ta tag i mitt liv och verkligen plugga så mitt huvud sprängs! 
(jag kommer knappt plugga så ni kan räkna med att det kommer gå hemskt dåligt för mig. ) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0