JULAFTON

God jul på er alla!
Inatt sov jag inte så hemskt mycket för jag och min syster ville bara att vi skulle öppna julklapparna.
Alltid lika spännande!
Detta året fick jag vad jag önskade mig mest för att jag inte ville ha något speciellt.
Här nedan kommer bilder på några av mina presenter.
Jag fick 3 tröjor, ett kamerastativ, dockningsstation för ipad&iphone,
Skal / skydd till Ipaden, Fisheye & Wide Angle objektiv till mobilen,
Slush mug, Justin Biebers nya bok "Bara början" / "Just getting started",
Justin Biebers girlfriend parfym & bodylotion, Justin Bieber kalender 2013,
 1000 kronor av mormor & morfar, ett sätt med kroppsprodukter av Hilda
& en Justin Bieber plansch av Tilda.
Tack alla för era fina presenter, jag älskar er!
Jag har säkert glömt något med deal with it isåfall.
Nu ska jag lira lite cod med min älskade syster & sedan gå och fixa mig, puss!
 
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0