hejdå sverige, hej danmark!

 
 
Idag är det äntligen lördagen den 20/4!

Jag har precis packat klart och ska bara ladda allt jag ska ha med mig, fixa mig osv sedan åker jag till Danmark och ser Justin live.
Vet fortfarande inte om jag har internet på hotellet eller inte men jag bara måste ha internet för annars vet jag inte hur jag ska överleva, mamma sa att det inte fanns men alla hotell har väll ändå något internet?
Whatever, nu ska jag ta och hoppa in i duschen och som sagt sen åker vi!
Jag kan ju lika gärna berätta vad som händer imorgon på söndag, i Danmark så har det öpnnat ett nytt akvarium så jag tror att vi skulle dit annars blir det inte så mycket mer än att åka hem och fått ett fint minne från Köpenhamn med min kära vän.
Men ni får ha det göttans för det ska jag, puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0