FÖRRA & DENNA VECKANS GÅNG

Förlåt för jättedålig uppdatering men jag har inte haft orken eller tid till det.
Men iallafall om ni nu vill veta hur min vecka har sett ut så fort läsa!
 

Lördag: Kalas för pappi så vi hade gäster.
Söndag: Var på emporia med Victor & Hilda och hade det as najs, lägger dock inte ut en haul men om ni tvingar mig så visst?
Måndag: Skola och sedan hem till Johanna och gjorde plättor som blev ändå goda trotts att jag gjorde fel med smeten, snille jag vet men jag vill inte skylla på Johanna! Senare på kvällen spelade jag lite fotboll med vänner på ip.
Tisdag (idag): Skola och sedan träning.
 
Men nu måste jag dra eftersom jag är så snäll som bloggar på morgonen fast jag har annat att göra..
Men vi hörs för nu måste jag duscha osv!
Ha det göttans och jag tror ni överlever utan en bild i detta inläggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0